Sunday 4 November 2018

MENYANTUNI PEGAWAI2 JIM ZON UTARA MELALUI MAJLIS IFTAR KPISM DI DEPOT IMIGRESEN BELANTIK DAN MAJLIS SAHUR DI PEJ IMIGRESEN PELABUHAN GEORGTOWN PULAU PINANG

7-8 Jun 2018. KPISM dengan kerjasama JIM Kedah dan JIM Pulau Pinang telah mengadakan Program Turun Padang ke Depot Belantik bagi bersama2 mengadakan Majlis Berbuka Puasa bersama2 pegawai dari JIM Kedah dan Perlis. Majlis yg diadakan dlm suasana sederhana ini juga turut dihadiri oleh Ketua Pengarah Imigresen, DS Hj Mustafar bin Hj Ali. Objektif majlis ini adalah bg merapatkan ukhwah kepimpinan KPISM bersama warga JIM di Zon Utara.
Selain daripada itu, keesokkan harinya diadakan Majlis Sahur bersama Warga JIM Pinang di Pejabat Imigresen Pelabuhan Pulau Pinang. Sebelum itu pd jam 1pagi rombongan KPISM bersama DSKPI dan PIN Pulau Pinang telah mengedarkan juadah sahur ke Depot Imigresen Juru dan Pej Imigresen LTA Bayan Lepas. Turut diasakan adalah sesi tazkirah pegawai JIM Pulau Pinang bersama DSKPI. Majlis yg berakhir jam 6.30 pg td diteruskan dgn sesi dialog bersama pegawai2 di JIM Pulau Pinang.
KPISM mengucapkan jutaaan terima kasih kepada seluruh warga JIM Kedah dan JIM Pulau Pinang atas kerjasama dan sokongan padu yg diberi dlm menjayakan Majlis Menyantuni pegawai2 di Zon Utara ini. Semoga ukhwah yg terjalin ini dapat kita kekalkan dalam semangat persaudaraan yg erat.
BERSATU BERHARMONI BERJAYA
KPISM











No comments:

Post a Comment