Saturday 1 October 2016

Program Turun Padang KPISM ke JIM P. Pinang 1 Oktober 2016







Assalamualaikum dan Salam Perjuangan.

Dimaklumkan bahawa KPISM telah hadir ke beberapa lokasi bg melihat dan menziarahi pegawai2 JIM yg sedang bekerja dihari cuti dan yg sedang menerima rawatan di Hospital. Antara program2 yg dijalankan adalah:-
1. Melawat Pengerusi Perhubungan (PP) KPISM Negeri Pulau Pinang. Puan Zalina yg baharu sahaja menjalani rawatan kimoterapi. Semoga PP Pinang terus tabah menghadapi dugaan dan KPISM sentiasa mendoakan semoga puan segera sembuh.
2. Melawat Pejabat Imigresen Georg Town dan melihat kerja2 membaik pulih pejabat Imigresen tertua di Malaysia. Pejabat ini juga menerima permohonan pasport dlm lingkungan 400 ke 500 naskah sehari.
3. Melawat Pejabat Perkapalan Pelabuhan Pulau Pinang di Georg Town yg beroperasi secara 24/7. Syabas kpd Pegawai2 menjalankan tugas dengan penuh semangat yg berkorban cuti dan masa bersama keluarga ketika rakan2 lain sdg bersama keluarga dan beriadah di waktu cuti. KPISM amat menghargai jasa dan pengorbanan pegawai2 JIM yg bertugas secara shif di seluruh negara.
4. Melawat PI Mior Husaini yg mengalami kemalangan jalan raya ketika pulang dari tugas pd 26 September 2016 dan baru menjalani pembedahan Orthopedic pd 30 Sep 2016 di Hospital Seberang Jaya, Pulau Pinang. KPISM mendoakan semoga pegawai ini segera sembuh dn kembali bertugas seperti biasa.
5. Melawat pegawai Imigresen yg dijatuhkan hukuman pengawasan polis di bawah POCA selama 2 tahun di Tapah, Perak.
Sekian laporan KPISM.

BERSATU BERHARMONI BERJAYA
SUA KPISM.

1 comment: